Sonda
Czy wyrażasz zgodę, aby artykuły łatwo tłukące się (np. szkło, ceramika, itp.) były dodatkowo pakowa
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dostawy

ODBIÓR ZAMÓWIONEJ DOSTAWY

1. Dostarczoną przez kuriera przesyłkę należy sprawdzić czy nie posiada ona żadnych zewnętrznych uszkodzeń dniu jej otrzymania i przed podpisaniem protokołu odbioru.
2. Jeżeli przesyłka nosi zewnętrzne ślady uszkodzeń należy przed podpisaniem protokołu odbioru powiadomić o tym kuriera. Kurier zobowiązany jest sporządzić protokół szkody.

3. Należy natychmiast powiadomić o uszkodzeniach firmę kurierską dostarczającą towar oraz firmę Quatro.

4. Podstawą reklamacji uszkodzonej przesyłki jest protokół szkody, sporządzony przez kuriera w dniu otrzymania przesyłki z zaznaczoną datą i godziną jego napisania, jak również zgłoszenie tego faktu w firmie kurierskiej dostarczającej przesyłkę oraz w firmie Quatro w dniu jej otrzymania.


UWAGA !!! Przyjęcie przesyłki przez Odbiorcę bez zastrzeżeń (podpisanie jej odbioru) lub nie zgłoszenie uszkodzeń w firmie QUATRO w dniu jej otrzymania, powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl